ďťż
wymiana klamki



Jacek Wiertel - Śro 10 Gru, 2008 10:11
" />Mam problem z wymianą wkładki w klamce drzwi VW LT 97r., nie wiem jak ją zdemontować. Może ktoś już to robił?





spirit64 - Śro 10 Gru, 2008 11:35
" />
">wkładki w klamce drzwi VW LT 97r., nie wiem jak ją zdemontować.

tego chyba się nie demontuje, mam ten sam problem



Jacek Wiertel - Czw 11 Gru, 2008 14:29
" />goście od zamków dają radę to i my damy, potrzeba czasu



11jaceksz - Sob 30 Maj, 2009 15:43
" />No jak sobie poradziliście mam ten sam problem.





hubjur - Sob 30 Maj, 2009 16:01
" />Po dwmontażu całej klamki od środka jest na przedłużeniu wkładki rureczka (mocująca wkładkę z dziwignią blokującą) , którą należy wyciągnąć. NIE WBIJAĆ. Po wyjęciu powinna zejść nakładka do blokowania zamka oraz sprężyna, a wkładka wychodzi w drugą stronę. Jak znajde zdjęcia to załącze.

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 18:10 ]
Książka VW Transporter i Caravele str 277



11jaceksz - Pią 05 Cze, 2009 08:15
" />Dzięki zaniosłem klamkę do speca od zamków i on próbował rozwiercić w tym miejscu co jest ta rurka, ale mu się nie udało powiedział że jest bardzo zapieczone i zabrudzone i trzeba pomoczyć parę godzin w preparacie. Więc przełożyłem klamkę z tyłu do pasażera, które częściej będę używał z kluczyka może się rozrusza przy pomocy wd40, a jak nie to zawsze od środka można zamknąć lub otworzyć. Jak byś wrzucił zdjęcia byłbym wdzięczny. Pozdrawiam i dziękuję.



hubjur - Pią 05 Cze, 2009 19:34
" />Niestety nie znalazłem zdjęć. Ale jeżeli specjalista ma kłopoty....
Ja sam już w kilku VW robiłem to z wkładkami. W tym otworku jest zwinięta fabrycznie blaszka jako sworzeń. Jak ktoś ją rozklepie to zaczynają się problemy. Bo tą blaszkę można tylko wyjąć do góry albo precyzyjnie rozwiercić.
W instrukcji należy włożyć kluczyk do zamka (po usunięciu tego swożnia z blaszki) i nie ma wtedy problemu z wyjęciem wkładki.
Dobry specjalista od zamków samochodowych nie powinien mieć z tym problemów.



Sterciu - Nie 07 Cze, 2009 14:01
" />Dokładnie tam jest taka rureczka , jak sie zacznie wbijac ją to lipa i wtedy trzeba rozwierac , zeby wyjac tą rureczke to tez trzeba sie troche pobawić. Ja w sprinterze wymieniłem wkładki kiedys , nie było problemu z tym.

W Boxerze natomiast ktoś wczesniej przedemna wymienial wkładke w stacyjce. Ta sama zasada ze trzeba rureczke wyciągnąc. Jednak jak sie okazało zaklepana była tak ze wyjęcie nie wchodzilo w gre. Co najgorsze był rozwieracany ten otworek wczesniej. Musiałem tez to rozwierac. Pózniej musiałem zastosowac wiekszy tym razem kawalek stalowego drutu i trzyma wszystko jak sie nalezy. Ale wtedy wogóle musiałem rozwiercic całą wkładkę w stacyjce poniewaz klucz sie ułamal i sie zablokowała , a wiec nic nie mozna było zrobic z nią.

Ale z klamka przynajmniej w sprinterze jest tak jak pisał hubjur , jest tam przy wkładce taka cieniutka rureczka która nalezy wyciągnąc, tylko nie wbijac. W niektórych autach mozna wbijając wybic ale w Sprinterze trzeba bylo wyciagnąc bo wbijając sie blokowało na amen wkładke .



pawelastra - Pon 21 Gru, 2009 10:41
" />zeby syjac wkladke musisz miec kluczyk,najpierw wyjac klamke,a zeby ja wyjac musisz otworzyc drzwi i tam masz taka zaslepke na wysokosci bebenka wyciagasz ja i jest srubka na torxa chyba20,wyciagasz klamke i jak masz ja w reku to wkladasz kluczyk do wkladki i przekrecasz i prubujesz wysunac wkladke,tylko dokladnie nie pamietam w ktora strone,wiem jedno ze bez kluczyka nie wyjmiesz wkladki,musi byc kluczyk,inaczej nie da rady

[ Dodano: Pon 21 Gru, 2009 11:41 ]
zeby wyjac wkladke musisz miec kluczyk,najpierw wyjac klamke,a zeby ja wyjac musisz otworzyc drzwi i tam masz taka zaslepke na wysokosci bebenka wyciagasz ja i jest srubka na torxa chyba20,wyciagasz klamke i jak masz ja w reku to wkladasz kluczyk do wkladki i przekrecasz i prubujesz wysunac wkladke,tylko dokladnie nie pamietam w ktora strone,wiem jedno ze bez kluczyka nie wyjmiesz wkladki,musi byc kluczyk,inaczej nie da rady
» sam naprawiam vw golf 3
»
vw palmowski olsztyn
»
problem z uruchomieniem vw-bora
»
vw bus forum
»
VW Passat Klub Polska